https://i0.wp.com/www.logodesignworks.com/logo-designs/logo-design-n/main/NederlandseSpoorwegenA.gif

De NS had het woensdag weer eens moeilijk. Iemand moest tussen Den Bosch en Oss weer eens de onderkant van de trein inspecteren. Heel leuk en aardig, maar ik en Arianne vonden dat niet zo tof. Immers, we hadden een uur later een WG. Gelukkig duren deze 2 uur, dus wie weet geluk. Niet dus.
Na anderhalf uur extra reizen naderen we bushalte UMC st Radboud. En wie zie ik daar fietsen? Mijn WGgenootje Meijs.

Dus een WG gemist, en zoals administraties dat normaal doen kreeg ik een standaard mailtje, met het advies om mijn WG maar te ruilen met iemand. Heel logisch, ruilen voor een WG die een dag eerder had plaatsgevonden. Hulde aan het secretariaat Fysiologie!


Maargoed, gelukkig zijn er ook leuke dingen. Zoals het aankomende XXde gala der MFVN. Lekker iedereen in rokkostuum of jurk zien. Nou wil het dat Lydia die zaterdag jarig is, dus om 0.00 uur gaat het zeker leuk worden.

Nu maar eens bedenken waar ik een lammetje kan vinden voor haar…

Voor nu is het weer genoeg, andere kopzorgen zijn zowaar even verdwenen.

Tags: , ,